مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اردیبهشت 1399 ساعت 13:252020-04-23سياسي

اهدای 300 سری جهیزیه در قزوین اقدام بسیار ارزشمندی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی ظهر پنجشنبه در مراسم اهدای 300 سری جهیزیه به زوج های جوان استان قزوین ضمن تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران و پرتاب موشک نور به فضا اظهار کرد: بدون شک این موفقیت رعب و ترس را در دل دشمنان بیشتر می کند و دل دوستان انقلاب را خرسند می سازد.

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین فضائل در ماه رمضان رسیدگی به ایتام و محرومان است، افزود: پیامبر اسلام (ص) در ماه رمضان همواره به اصحاب خود سفارش می فرمودند که در ماه رمضان به طور ویژه به محرومان و نیازمندان کمک کنند.

امام جمعه قزوین گفت: بدون تردید اهدای 300 سری جهیزیه با این کیفیت بنیان 300 خانواده را محکم می کند و این اقدام خداپسندانه برای خیرین، مسئولان و استان آثار و برکات زیادی به همراه خواهد داشت.

آیت الله عابدینی افزود: در قرآن مجید در خصوص پرداخت صدقات، زکات و انفاق توصیه های فراوانی داریم اما به طور غیر مستقیم نیز به مؤمنان سفارش و تاکید شده که باید بخشی از مال و ثروت خود را به محرومان و مستمندان اختصاص دهند.

وی یادآور شد: مواسات به معنای دادن صدقه نیست و با وجوب شرعیه و انفاق کردن و سایر مواردی که در آیات قرآن ذکر شده متفاوت است، در واقع طبق آیات قرآن بخشی از اموال ما به سائل و محروم تعلق دارد در این زمینه هر چقدر بتوانیم ادای دین کنیم مال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 300 سری جهیزیه در قزوین اقدام بسیار ارزشمندی است

اهدای 300 سری جهیزیه در قزوین اقدام بسیار ارزشمندی است