مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 05:062020-04-25اقتصادي

خسارت 400 میلیارد تومانی کرونا به صنعت گردشگری اصفهان


فریدون الله یاری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به خسارت مالی شیوع کرونا به صنعت گردشگری استان اصفهان اظهار داشت: شیوع کووید 19، در اسفندماه و در آستانه تعطیلات نوروزی باعث شد که بسیاری از صنایع وابسته به گردشگری با خسارت مالی مواجه شوند.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا صنعت گردشگری جهان را تحت تأثیر قرار داد، تصریح کرد: زخم اقتصادی شیوع کرونا بر پیکر صنعت گردشگری جهان و ایران و سهم تولید ناخالص داخلی از این صنعت عمیق بود و با محدودیت های قانونی اعمال شده توسط ستاد مقابله با کرونا و لغو سفر، صنعت گردشگری استان اصفهان هم خسارت مالی سنگینی متحمل شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با اشاره به پیگیری وزرات میراث فرهنگی در راستای جبران سهمی از خسارت مالی وارده بر صنعت گردشگری استان اصفهان بیان داشت: صنایع دستی، تأسیسات گردشگری و دفاتر مسافرتی در حوزه صنعت گردشگری در میان ده رسته شغلی قرار گرفتند که با آسیب هنگفتی از شیوع بیماری کرونا مواجه شدند.

وی بیان داشت: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی استان اصفهان برآورد خسارت وارده بر صنعت گردشگری را مرتباً احصا و به وزارت مربوطه و مدیریت استان گزارش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 400 میلیارد تومانی کرونا به صنعت گردشگری اصفهان

خسارت 400 میلیارد تومانی کرونا به صنعت گردشگری اصفهان