مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اردیبهشت 1399 ساعت 09:152020-04-25حوادث

دستگیری اعضای باند اسکیمری در البرز


سرهنگ محمد اقبالی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی مراجعه تعدادی ازشهروندان به پلیس فتا شهرستان ساوجبلاغ، مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی آن ها، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

طی تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد، کارت های بانکی مال باختگان توسط کلاهبرداران به وسیله دستگاه اسکیمر کپی شده و از این طریق به وجوه آن ها دسترسی پیدا کرده و با مبالغ برداشت شده اقدام به خرید طلا و سکه در استان های البرزو قزوین کرده اند.

با تحقیقات کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که اعضای این باند با راه اندازی یک باب مغازه آرایشگری در استان قزوین و یک ماهی فروشی در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز اقدام به کپی کارت های بانکی مشتریان خود از طریق اسکیمر می کنند.

اقبالی گفت: در ادامه ماموران موفق به شناسایی هویت متهمان و مخفیگاه آنها در شهرستان ساوجبلاغ و استان قزوین شده و با دریافت نیابت قضایی در چند عملیات جداگانه، چهار عضو این باند کلاهبرداری را دستگیر کردند.

متهمان تا کنون اقدام به 2 میلیارد و 500 میلیون ریال کلاهبرداری از شهروندان در استان های البرز ، تهران و قزوین کرده اند.

وی با بیان این که تحقیقات برای شناسایی سایر جرایم متهمان ادامه دارد گفت: تعدادی از مال باختگان شناسایی شده اند و تلاش برای شناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای باند اسکیمری در البرز

دستگیری اعضای باند اسکیمری در البرز