مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اردیبهشت 1399 ساعت 13:252020-04-26سياسي

اندیشه و گفتار شهید مطهری عقل و دل را راضی می کند


نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: اندیشه و گفتار شهید مطهری عقل و دل را راضی می کند و مطالعه آثار این شهید برای معلمان و دانش آموزان راهگشاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله عابدینی در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قزوین که عصر یکشنبه در استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان خداوند برای همه ما دعوت نامه فرستاده یعنی سفارش شده که حتماً در میهمانی شرکت کنیم و اگر نتوانستیم روزه بگیریم باید آن را جبران کنیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین تصریح کرد: ماه رمضان برکات زیادی دارد و می تواند با عبادت و خودسازی زمینه پرورش انسان های با شرافت و با تقوا را محقق کند اما اگر رمضان را بدون دستاوردی سپری کنیم دست خالی بوده ایم و متضرر شده ایم.

وی بیان کرد: خداوند نعمت های زیادی به ما عطا کرده هرچند کرونا اجازه نداده مراسم مذهبی را برگزار کنیم اما در این روزها باید مراقب آسیب های معنوی هم باشیم و به آن توجه کنیم.

آیت الله عابدینی یادآور شد: آموزش و پرورش در تربیت جوانمردانی که هر کدام تأمین کننده امنیت و بهداشت هستند نقش دارد و شما می خواهید عقل را دانا و اراده مردم را توانا کنید که این ویژگی ها در تقوا نیز وجود دارد و کارتان ارزشمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشه و گفتار شهید مطهری عقل و دل را راضی می کند

اندیشه و گفتار شهید مطهری عقل و دل را راضی می کند