مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 05:202020-04-27اجتماعي

خدمات مراکز شماره گذاری آذربایجان شرقی به صورت زوج و فرد ارائه می شود


رییس پلیس راهور آذربایجان شرقی با اشاره به آغاز فعالیت های مراکز شماره گذاری، گفت: این مراکز به صورت زوج و فرد و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی فعالیت می کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس پلیس راهور آذربایجان شرقی با اشاره به آغاز فعالیت های مراکز شماره گذاری، گفت: این مراکز به صورت زوج و فرد و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی فعالیت می کنند.

سرهنگ یونس منفرد اظهار کرد: در راستای حفظ سلامت هموطنان، تمهیدات و پروتکل های بهداشتی در تمام مراکز شماره گذاری خودرو لحاظ شد و فعالیت دوباره این مراکز از روز شنبه در سراسر کشور کلید خورد.

وی تشریح کرد: خدمات ارائه شده به هموطنان در این مراکز بر اساس پلاک خودروها بوده و خودروهای دارای پلاک زوج باید در روزهای زوج و پلاک های فرد در روزهای فرد به مراکز مراجعه کنند؛ ساعت کاری نیز از ساعت 8 صبح تا 14 خواهد بود.

وی به شهروندان توصیه کرد که اگر امر شماره گذاری خودروی شان ضروری نبوده و مدت وکالتشان هنوز زمان دارد، کار شماره گذاری خودروی خود را به هفته بعد موکول کنند.

سرهنگ منفرد در خصوص ازدحام در ورودی مراکز شماره گذاری بیان کرد: بالاخره بعد از 40 روز مراکز شماره گذاری باز شده و با تعداد زیادی مراجعه کننده مواجه هستیم؛ البته پرسنل در ورودی به مراکز شماره گذاری، تعداد مراجعه کنندگان را مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات مراکز شماره گذاری آذربایجان شرقی به صورت زوج و فرد ارائه می شود

خدمات مراکز شماره گذاری آذربایجان شرقی به صورت زوج و فرد ارائه می شود