مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اردیبهشت 1399 ساعت 08:202020-04-27سياسي

آغاز فعالیت دستفروشان در همدان


رییس شورای اسلامی شهر همدان اعلام کرد: از هفته گذشته فعالیت روزبازارها و بساط گستران با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سطح شهر همدان آغاز شده است.

- ایسنا/همدان رییس شورای اسلامی شهر همدان اعلام کرد: از هفته گذشته فعالیت روزبازارها و بساط گستران با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در سطح شهر همدان آغاز شده است.

کامران گردان در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه تصمیم گرفته شده است که این قشر با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت کنند، اظهار کرد: علاوه بر روزبازارها، شب بازارها نیز از ساعت 20 فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی اظهار کرد: درصدد هستیم طرح هایی داشته باشیم که شب بازارها را در خیابان اکباتان جا دهیم که با فاصله مناسب فعالیت کنند و فاصله گذاری اجتماعی نیز رعایت شود.

گردان با بیان اینکه مردم در تجمعات و حضور در این بازارها نکات ایمنی را رعایت کنند تا مشکلی پیش نیاید، تأکید کرد: ضدعفونی مناطق بساط گستران در روزبازارها و شب بازارها در جهت سلامتی مردم انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه روزبازارها و شب بازارها از نظر زمانی و مکانی طبق روال قبل فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه فعالیت بساط گستران از هفته پیش آغاز شده است اما تعدادشان نسبت به قبل کاهش یافته چراکه خود آن ها رغبتی به فعالیت ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت دستفروشان در همدان

آغاز فعالیت دستفروشان در همدان