مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 06:402020-04-28بين الملل

استقبال هیات سازمان ملل از طرح پیشنهادی رییس پارلمان لیبی


رییس هیات سازمان ملل در لیبی از طرح سیاسی عقیله صالح، رییس پارلمان لیبی برای پایان دادن به بحران این کشور استقبال کرد.

- رییس هیات سازمان ملل در لیبی از طرح سیاسی عقیله صالح، رییس پارلمان لیبی برای پایان دادن به بحران این کشور استقبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت مصراوی، هیات سازمان ملل در لیبی با انتشار بیاینه ای اعلام کرد، استفانی ویلیامز، رییس این هیات در چارچوب تلاش های مستمر خود برای متوقف کردن جنگ و ایجاد یک راه حل سیاسی برای بحران لیبی از طریق رایزنی با گروه های لیبیایی، به نمایندگی از دبیرکل سازمان ملل با عقیله صالح تلفنی درباره آخرین تحولات لیبی رایزنی کرد.

طبق این بیانیه، در این تماس تلفنی درباره طرحی که صالح به تازگی ارائه کرده گفتگو شد و ویلیامز آن را نشانه مثبتی دانست و تاکید کرد که از هز طرحی که در آن طرفی مستثنی نشود و هدف از آن پایان دادن به درگیری ها و اختلافات و ازسرگیری گفتگوی سیاسی در چارچوب نتایج کنفرانس برلین باشد، استقبال می کند.

این هیات در ادامه افزود: نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل بر اهمیت گوش فرادادن به درخواست های مستمر لیبیایی های برای برقراری آتش بسی انسانی همزمان با این ماه مبارک و بازگشت به روند سیاسی در اسرع وقت برای اتمام قطعی وضعیت جنگی همسو با منافع عمومی لیبیایی ها تاکید کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال هیات سازمان ملل از طرح پیشنهادی رییس پارلمان لیبی

استقبال هیات سازمان ملل از طرح پیشنهادی رییس پارلمان لیبی