مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 10:252020-04-28سياسي

تخصیص اعتبار برای ساخت سایت-موزه میدان مرکزی همدان


در بودجه سال 99 اعتبار اختصاصی برای ساخت سایت-موزه میدان امام خمینی(ره) شهر همدان درنظر گرفته خواهد شد.

- ایسنا/همدان رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: در بودجه سال 99 اعتبار اختصاصی برای ساخت سایت-موزه میدان امام خمینی(ره) شهر همدان درنظر گرفته خواهد شد.

کامران گردان سه شنبه 9 اردیبهشت ماه در نشست ویدئو کنفرانس با خبرنگاران به مناسبت روز شوراها اظهار کرد: یکی از مهمترین اهداف شورا پیشبرد سریع برنامه های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، آموزشی و سایر امور رفاهی در سطح شهر است که این امور با همکاری مردم و نخبگان امکان پذیر خواهد بود.

وی افزود: به طور قطع کار و تلاش بی منت در نهاد شورا با اساسی ترین نیازهای شهروندان مرتبط بوده و بهترین شیوه مردم سالاری در این نهاد، تحقق یافته به طوریکه ارتباط دائم و نزدیک شهروندان با نمایندگان خود، اعتماد مردم به مجموعه حاکمیت محلی را جلب می کند و این مهم به گامی برای حرکت به سوی شرایط بهتر تبدیل شده است.

رییس شورای شهر همدان از راه اندازی سامانه جامع شفافیت شهرداری همدان خبر داد و خاطرنشان کرد: شفافیت پایه و اساس مدیریت شیشه ای است.

وی با تأکید بر اینکه امروزه ارتقاء و تقویت سرمایه اجتماعی از مهمترین الزامات و پیش نیازهای رشد و توسعه پایدار و متوازن در هر جامعه ای محسوب می شود، ادامه داد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار برای ساخت سایت-موزه میدان مرکزی همدان

تخصیص اعتبار برای ساخت سایت-موزه میدان مرکزی همدان