مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 06:462020-04-29ورزشي

بلاتکلیفی هاکی باز لژیونر و سرمربی تیم ملی اندونزی


عضو تیم پلیس گوجو ترکیه و سرمربی تیم ملی هاکی اندونزی می گوید: کرونا باعث بلاتکلیفی ما شده و معلوم نیست در ادامه چه اتفاقی بیفتد! - ایسنا/لرستان عضو تیم پلیس گوجو ترکیه و سرمربی تیم ملی هاکی اندونزی می گوید: کرونا باعث بلاتکلیفی ما شده و معلوم نیست در ادامه چه اتفاقی بیفتد! یعقوب بهرامی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: لیگ سالن ترکیه و اروپا تمام شده اما مسابقات چمن مانده است.

وی تصریح کرد: در ترکیه پاییز و زمستان لیگ سالنی و در بهار و تابستان لیگ چمن برگزار می شود.

بهرامی اضافه کرد: به علت شیوع کرونا، ادامه مسابقات معلوم نیست چه زمانی برگزار شود ولی سه لژیونر ایرانی پلیس گوجو هرگونه همکاری را با مسئولان این تیم خواهیم داشت.

این هاکی باز لرستانی که سرمربی تیم ملی اندونزی است، گفت: به علت کرونا فعلاً که فعالیتی در این کشور ندارم و معلوم نیست در ادامه چه اتفاقی بیفتد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر مربیگری همکاری های دیگری نیز با فدراسیون اندونزی دارم که تنها دو ماه از قراردادم باقی مانده و با توجه به شرایط ادامه همکاری مشخص نیست.

بهرامی تاکید کرد: بی صبرانه منتظر از بین رفتن کرونا و برگشتن به روال عادی زندگی و هاکی هستم و امیدوارم مردم کشورمان فاصله گذاری اجتماعی و مسائل بهداشتی را رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی هاکی باز لژیونر و سرمربی تیم ملی اندونزی

بلاتکلیفی هاکی باز لژیونر و سرمربی تیم ملی اندونزی