مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 12:452020-04-29بين الملل

مخالفت جدی قبائل لیبی با اعلامیه خلیفه حفتر


اعلامیه خلیفه حفتر مبنی بر معرفی خود به عنوان رهبر لیبی با مخالفت بسیاری از جریان ها و قبائل این کشور همراه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علاوه بر مخالفت بسیاری از کشورها (به استثنای امارات و مصر) با اعلامیه خلیفه حفتر فرمانده شبه نظامیان ارتش ملی لیبی که اخیرا خود را حاکم کل این کشور معرفی کرده، جریانات داخلی در لیبی که تا بدین جا حامی خلیفه حفتر به شمار می رفتند نیز مخالفت خود را با این اقدام وی بروز داده اند.

    قبائل شرق لیبی، جریان همسو با سیف الدین قذافی و قبائل همسو با عقیله صالح رییس مجلس نمایندگان طبرق عمده مخالفان وی هستند.

منابع محلی و پارلمانی در لیبی بدون ذکر نام خود گفتند که سران قبائل در شرق لیبی در نامه ای به  خلیفه حفتر مخالفت شدید خود را با اقدامات وی اعلام کردند.

  به نوشته وبگاه العربی الجدید ، خلیفه حفتر نیز به نمایندگان قبائل قول داده است که تغییراتی در طرح خود اعمال کند و همچنین ادامه کار مجلس نمایندگان طبرق را بپذیرد.

احمد المساری سخنگوی نیروهای حامی خلیفه حفتر نیز شب گذشته (سه شنبه) در بیانیه ای گفت که اعلامیه حفتر شامل کنار گذاشتن شورای نمایندگان نبود.

   همچنین رؤسای قبائل شرق لیبی در منزل عقیله صالح رییس شورای نمایندگان طبرق حضور یافته و پس از شش ساعت اعلام کردند که با هرگونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت جدی قبائل لیبی با اعلامیه خلیفه حفتر

مخالفت جدی قبائل لیبی با اعلامیه خلیفه حفتر