مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اردیبهشت 1399 ساعت 09:252020-05-01ورزشي

عمران روستایی باعث افزایش جاذبه زندگی در روستاهای گناوه شده است


عمران روستایی باعث جلوگیری از مهاجرت و بالاتر رفتن جاذبه زندگی در روستاهای شهرستان گناوه در کنار سایر جاذبه های زندگی روستایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا مهرجو در آیین تکریم و معارفه رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گناوه با تقدیر از تلاش ها و زحمات بنیاد مسکن استان بوشهر اظهار داشت: بنیاد مسکن استان در راستای تحقق و تأکیدات مقام معظم رهبری و مقامات کشوری در حوزه عمران روستایی و خدمات دهی به مردم و توجه به روستاها تلاش بسیار خوبی دارد.

وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح استان بوشهر بخصوص در دولت یازدهم و دوازدهم در حوزه عمران روستایی، علاوه بر اجرای طرح های هادی، کارهای بزرگی در حوزه های مختلف از جمله افزایش سرانه فضاهای ورزشی، افزایش سرانه فضای سبز، احداث پارک ها در روستاها انجام داده که به حفظ جمعیت روستایی و پیشگیری از مهاجرت کمک زیادی کرده است.

مهرجو یادآور شد: از برکات نظام مقدس اسلامی توجه ویژه به عمران و آبادی روستاها بوده است که در دولت های مختلف مدنظر بوده که در سال های اخیر نیز با سرعت و شتاب بسیار خوب انجام شده است.

فرماندار گناوه گفت: عمران روستایی باعث نگهداشت و جلوگیری از مهاجرت و بالاتر رفتن جاذبه زندگی در روستاهای سطح شهرستان گناوه در کنار سایر جاذبه های زندگی روستایی شده که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمران روستایی باعث افزایش جاذبه زندگی در روستاهای گناوه شده است

عمران روستایی باعث افزایش جاذبه زندگی در روستاهای گناوه شده است