مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 13:062020-05-02اقتصادي

عشایر تهران 25 درصد از گوشت سبک استان را تامین می کنند


هاتف ممیزی روز شنبه در جریان بازدید فرماندار ورامین از خرابی های رخ داده در جاده عشایری مراتع جنوبی دشت ورامین گفت: استان تهران از 14 هزار و 135 نفر عشایر در قالب 2 هزار و 587 خانوار برخوردار است که این جمعیت، تنها یک دهم درصد از کل استان تهران را شامل می شود.

وی افزود: این جمعیت سختکوش با وجود جمعیت اندک، بسیار کم توقع بوده و در صورت تامین آب مورد نیاز دام ها و راه ایمن برای عزیمت به مناطق قشلاقی و ییلاقی، درخواست دیگری از مسوولان ندارند.

وی تصریح کرد: زیست بوم سیاه کوه و دشت لار به دلیل آن که عشایر حدود 5 ماه در آن مستقر می شوند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و زیرساخت های آن مدام به مرمت و بازسازی نیاز دارد.

ممیزی اظهار کرد: با توجه به سیل خیز بودن مناطق جنوبی دشت ورامین و مسیر عبور عشایر، همه ساله بخشی از جاده های عشایری دچار شکستگی شده و عبور احشام با مشکلات عدیده ای مواجه می شود که امور عشایر استان تهران با هزینه میلیون ها تومان اعتبار، نسبت به ترمیم و بازسازی آن اقدام می کند.

وی با قدردانی از فرمانداری شهرستان ورامین در اختصاص اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده به حوزه عشایری گفت: مرمت و توسعه زیرساخت های مورد نیاز عشایر برای تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر تهران 25 درصد از گوشت سبک استان را تامین می کنند

عشایر تهران 25 درصد از گوشت سبک استان را تامین می کنند