مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 13:152020-05-02سياسي

توجه شورای شهر همدان به معیشت و احقاق حقوق قانونی کارگران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، کامران گردان بعدازظهر شنبه در مراسم تجلیل از پاکبانان و کارگران فضای سبز شهر همدان گفت: شأن و منزلت کارگران در جامعه بسیار ارزنده است و به همین دلیل 11 اردیبهشت ماه را به پاس زحمات و فداکاری های این عزیزان روز کارگر نامگذاری کرده اند.

گردان افزود: توجه به معیشت و احقاق حقوق قانونی کارگران یکی از سیاست های مهم شورای اسلامی شهر همدان است که بر اساس قانون به دنبال اجرای آن هستیم و در مباحث معیشتی، رفاهی و تشویقی در مناسبت های مختلف عدالت بین کارگران و کارکنان مورد توجه بوده است.

وی افزود: پاکیزگی و زیبایی شهر همدان در کشور زبانزد است و این موضوع مرهون زحمات شبانه روزی پاکبانان و کارگران فضای سبز است.

گردان در ادامه تصریح کرد: پاکبانان و کارگران فضای سبز شهر همدان در امانت داری نیز شهره هستند و بارها ثابت کرده اند انسان های شریف و پاک دستی هستند و افتخار مدیریت شهری محسوب می شوند کمااینکه همواره مورد احترام شهروندان قرار دارند.

شهردار همدان نیز در این مراسم اظهار داشت: پاکبانان و کارگران زحمتکش فضای سبز در پیشانی خدمات رسانی به مردم حضور دارند و اگر فعالیت این گروه تنها یک روز تعطیل شود مشکلات زیادی در شهر به وجود خواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه شورای شهر همدان به معیشت و احقاق حقوق قانونی کارگران

توجه شورای شهر همدان به معیشت و احقاق حقوق قانونی کارگران