مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 13:452020-05-02بين الملل

درخواست رییس الحشد الشعبی عراق از نیروهای تحت امر خود بعد از حمله داعش


رییس سازمان الحشد الشعبی عراق در واکنش به شهادت نیروهای این سازمان در حمله دیروز داعش، گفت که اجازه بازگشت عراق به زمان داعش را نخواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فالح الفیاض ، رییس سازمان الحشد الشعبی عراق با صدور بیانیه ای در واکنش به حمله امروز عناصر داعش به نیروهای این سازمان، خواستار احتیاط و هشیاری آن ها برای مقابله با تجمعات تروریستی شد.

او گفت که نیروهای الحشد الشعبی عراق قهرمانانه حملات عناصر داعش در ساعات پایان شب گذشته و بامداد امروز شنبه را دفع کردند؛ حملاتی که داعش خواست با آن اوضاع را به گذشته برگرداند (زمان سیطره این گروه تروریستی بر بیش از نیمی از خاک عراق) که شکست خورد.

فیاض از مردم عراق به دلیل حمایت و همبستگی آن ها با الحشد الشعبی که در حمله دیروز داعش 9 شهید داده، تشکر کرد و گفت که این گونه احساسات و مواضع بیانگر آن است که سازمان الحشد الشعبی در گذشته و حال، به رغم تلاش های مذبوحانه جهت ایجاد انشقاق در آن، در اذهان مردم عراق جای گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبغدادالیوم، رییس سازمان الحشد الشعبی عراق با بیان اینکه او به این شهداء که در راه دفاع از کشور شهید شده اند، افتخار و مباهات می کند، از نیروهای این سازمان و سایر نیروهای امنیتی عراق خواست، با حفظ احتیاط و هشیاری، به مقابله با تجمعات وحشیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست رییس الحشد الشعبی عراق از نیروهای تحت امر خود بعد از حمله داعش

درخواست رییس الحشد الشعبی عراق از نیروهای تحت امر خود بعد از حمله داعش