مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 04:402020-05-03بين الملل

النهضه تونس فراخوان ها برای انحلال پارلمان را محکوم کرد


جنبش النهضه تونس فراخوان های مشکوک در شبکه های مجازی را برای انجام تظاهرات و انحلال پارلمان محکوم کرده و هدف از این اقدام را تضعیف نهادهای دولت اعلام کرد.

- جنبش النهضه تونس "فراخوان های مشکوک" در شبکه های مجازی را برای انجام تظاهرات و انحلال پارلمان محکوم کرده و هدف از این اقدام را تضعیف نهادهای دولت اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، این جنبش پس از نشست دوره ای خود که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، در بیانیه ای در واکنش به کمپین فراخوان ها در شبکه های مجازی برای انجام تظاهرات و انحلال پارلمان، اظهارات مذکور را ایراد و اعلام کرد، این کمپین در تلاش است تا مسیر دموکراتیک تونس را دچار آشوب کرده و نهادهای دولتی را با وجود مشکلات بهداشتی و اقتصادی محدود تضعیف کند.

النهضه تونس اظهارات سیاسی و اقداماتی را که اختلافات را تغذیه کرده، تلاش های دولت برای مهار ویروس کرونا و برقراری ثبات اقتصادی و اجتماعی تضعیف می کند، محکوم کرد.

این جنبش که از مجموع 217 کرسی پارلمان تونس، 52 کرسی آن را در اختیار دارد در بیانیه خود بر ضرورت تجسم مفهوم وحدت ملی در همه سطوح تأکید کرد.

طبق اعلام النهضه، از سوی منابع ناشناخته در شبکه های مجازی فراخوان هایی برای انجام تظاهرات و انحلال پارلمان صورت گرفته است و کاربران شبکه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

النهضه تونس فراخوان ها برای انحلال پارلمان را محکوم کرد

النهضه تونس فراخوان ها برای انحلال پارلمان را محکوم کرد