مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 20:052020-05-03سياسي

21 میلیون نفر در ورودی شهرها توسط هلال احمر تب سنجی شدند


کریم همتی در سفر سرزده به استان قزوین برای بازدید از وضعیت آمادگی نیروهای امداد و عملیات واکنش سریع در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در یک ساعت غیر معمول وارد شهر قزوین شدیم تا توانمندی و واکنش سریع همکاران خود را بسنجیم.

وی اضافه کرد: در مانور فرضی صفر وقوع زلزله در شهر آوج گزارش شد و از نیروهای جمعیت هلال خواستیم ضمن ارتباط سریع برای ورود به عملیات اعلام آمادگی کنند.

همتی تصریح کرد: هدف ما این بود آمادگی امداد گران هلال احمر را بسنجیم و با همه استان ها ارتباط برقرار شد تا آمادگی، رؤسا، معاونان امداد را ارزیابی کنیم که حدود 11 استان شرکت کردند و هماهنگی درون هلال احمر انجام شد.

رییس جمعیت هلال احمر کشور یادآور شد: در برنامه هایی که برای دوران پس از کرونا داریم تلاش می کنیم آسیب حوادث کمتر شود که در این راستا رفع نقاط ضعف و تقویت مهارت ها در این راه مؤثر است.

وی در خصوص مانور صفر هم اظهار داشت: در این مانور که بدون اعلام قبلی بود مشخص شد امکانات برای ارتباط اولیه با مجموعه درون استان ضعیف است هر چند قزوین یک استان برخوردار محسوب می شود و مدیریت در آن قوی و خوب است این ایراد دیده شد.

همتی اضافه کرد: باید نواقصی که در مانورها دیده می شود مانند کمبود فضای مانور، ارتباط ضعیف و تأخیر در الحاق همکاران استان ها به مانور برطرف شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 میلیون نفر در ورودی شهرها توسط هلال احمر تب سنجی شدند

21 میلیون نفر در ورودی شهرها توسط هلال احمر تب سنجی شدند