مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 11:152020-05-04اقتصادي

شهرداری قرچک عوارض صنفی سه ماهه اول سال 99 را لغو کرد


شهردار قرچک از بخشودگی پرداخت عوارض صنفی تجاری کسبه شهر قرچک در سه ماهه اول سال 99 خبر داد.

- محسن خرمی شریف در گفت وگو با خبرنگار فارس در قرچک از گسترش اقدامات این نهاد برای یاری شهروندان در بحران ویروس کرونا خبر داد و اظهار کرد: با پیشنهاد مدیریت شهری و موافقت شورای اسلامی شهر، کسبه و اصناف قرچک از پرداخت عوارض کسب و پیشه مربوط به سه ماهه اول سال 99 معاف شدند.

وی بابیان اینکه حمایت از شهروندان متضرر در اولویت اقدامات شهرداری قرچک است، بیان داشت: متأسفانه شیوع ویروس کرونا بازار را از رونق کسب وکار انداخته است و عملاً کسبه قرچک فعالیتی که باید در روزهای آخر سال داشته باشند را نداشتند و با افت شدید فروش مواجه شدند.

شهردار قرچک خاطرنشان کرد: در این شرایط بحرانی ویروس کرونا و برای کمک به این قشر از جامعه به شورای اسلامی شهر پیشنهاد دادیم کسبه و اصناف از پرداخت عوارض در بهار سال 99 معاف شوند که خوشبختانه این پیشنهاد مورد موافقت اعضای شورای شهر قرار گرفت.

خرمی شریف با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر قرچک در شرایط سخت و بحرانی در کنار شهروندان است، افزود: مدیریت شهری قرچک به سهم خود در بحران ویروس کرونا از کسبه و اصناف حمایت می کند و لغو پرداخت عوارض کسب و پیشه یکی از اقدامات ما برای کمک به این قشر زحمت کش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری قرچک عوارض صنفی سه ماهه اول سال 99 را لغو کرد

شهرداری قرچک عوارض صنفی سه ماهه اول سال 99 را لغو کرد