مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 05:102020-05-05سياسي

گیلان 260 شهید در عملیات «الی بیت المقدس» دارد/ لزوم تبیین دستاوردهای فتح خرمشهر


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با اشاره به اینکه تقدیم 260 شهید در عملیات فتح خرمشهر، گفت: باید دستاوردهای عملیات آزادی خرمشهر برای جامعه تبیین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ عباس بایرامی صبح سه شنبه در نشست ستاد گرامیداشت سوم خرداد در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، اظهار کرد: مقاومت جانانه تمام اقشار در فتح خرمشهر نقش داشت.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر درس بزرگی به تاریخ ایران اسلامی داد که جز مقاومت نمی توانیم در برابر دشمنان ایستادگی کنیم، افزود: عملیات الی بیت المقدس به فرماندهی امام راحل با حضور نیروهای مردمی و نظامی و انتظامی تا مرزهای بصر ادامه یافت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با اشاره به اینکه این عملیات از 10 اردیبهشت آغاز و به دنبال اجرای چهار هدف بود، گفت: بیرون راندن دشمن، القای قدرت سیاسی و نظامی ایران، انهدام نیروهای متجاوز و آزاد سازی خرمشهر چهار هدف اصلی اجرای این عملیات بود که به آن دست یافتیم.

آغاز برهم زدن معادلات در صحنه نبرد با فتح خرمشهر وی با بیان اینکه عملیات الی بیت المقدس در طول 24 روز انجام شد و خرمشهری را که 578 روز در چنگال دشمن اسیر بود آزاد کرد، تصریح کرد: فتح خرمشهر آغاز بر هم زدن معادلات در صحنه نبرد بود و امروز نیز شاهد اقتدار نظام جمهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان 260 شهید در عملیات «الی بیت المقدس» دارد/ لزوم تبیین دستاوردهای فتح خرمشهر

گیلان 260 شهید در عملیات «الی بیت المقدس» دارد/ لزوم تبیین دستاوردهای فتح خرمشهر