مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 05:262020-05-05ورزشي

لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان اصلاح شد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور تامین نظر شورای نگهبان، برخی از مواد لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان را اصلاح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز به منظور تامین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی را در لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان اعمال کردند.

بر اساس اصلاحات صورت گرفته در ماده 1: در سطر اول بعد از عبارت به منظور عبارت ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوا اضافه شد.

مطابق با اصلاحات جزء 2 بند الف ماده 4: تهیه و تدوین برنامه های میان مدت و سالانه ورزش کشور با استفاده از ظرفیت دستگاه های ذی ربط و نظارت بر حسن اجرای آنها صورت می گیرد.

همچنین دو جزء به ماده 4 به شرح زیر الحاق می شود: اتخاذ تدابیر مناسب برای تسهیل تشکیل خانواده و ترویج فرهنگ فرزندآوری در زوج های جوان با استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه های اجرایی ذی ربط و خیرین حمایت و توانمندسازی جوانان با ایجاد مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در راستای تحقق سیاست های کلی جمعیت مطابق با اصلاحات تبصره 1 ماده 5 لایحه مذکور: وزرای دیگر حسب مورد با دعوت دبیر شورا با حق رأی در جلسات شورا حضور می یابند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان اصلاح شد

لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان اصلاح شد