مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 07:262020-05-05اقتصادي

هیچ مورد ابتلا به کرونا در کارگاه های مرتبط با شرکت قطار شهری ثبت نشده است


مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد گفت: کارگاه های ما از 7 فروردین ماه سال جاری بازگشایی شده و در طول این مدت همواره تدابیر ویژه ای را مدنظر قرار داده ایم و خوشبختانه تاکنون هیچ مورد ابتلا به کرونا ثبت نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، کیانوش کیامرز در خصوص اقدامات انجام شده در زمان شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: با توجه به شرایط ویژه ای که از اوایل سال جاری وجود دارد، همه شهر به طور کلی درگیر مسأله ویروس کرونا شده است که در این راستا یکی از مهم ترین موضوعات، بحث فعالیت قطار شهری و ساخت و سازها در مشهد بود.

  مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد افزود: در حال حاضر حدود چهار هزار کارگر زیرمجموعه شهرداری فعالیت می کنند و با توجه به اینکه قشر ضعیف و آسیب پذیر جامعه هستند، تعطیل کردن کار، تبعات اجتماعی بسیاری را به همراه دارد.

وی تصریح کرد: کارگاه های ما از 7 فروردین ماه سال جاری بازگشایی شده و مانند سایر شهرها تعطیل نشده است همچنین در طول این مدت همواره تدابیر ویژه ای را مدنظر قرار داده ایم و خوشبختانه تاکنون هیچ مورد ابتلا به کرونا ثبت نشده است.

کیامرز با بیان اینکه ضدعفونی کردن کارگاه ها به صورت مستمر انجام شده است، خاطرنشان کرد: علاوه بر آن پنج هزار لیتر مایع ضدعفونی کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مورد ابتلا به کرونا در کارگاه های مرتبط با شرکت قطار شهری ثبت نشده است

هیچ مورد ابتلا به کرونا در کارگاه های مرتبط با شرکت قطار شهری ثبت نشده است