مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 10:352020-05-05اقتصادي

پرداخت سلیقه ای وام ازدواج/ قطعاً به یک ضامن وام نمی دهیم


وام ازدواج یکی از موضوعات مهم بر سر راه جوانان است که علاوه بر میزان پرداخت آن برای گرفتن این وام خوان های مهم و بزرگی را باید پشت سر بگذارند و این روزها بانک ها هم در این زمینه سلیقه ای عمل می کنند.

- خبرگزاری فارس از تهران؛ علی اصغر یاریاب: از سال 88 تاکنون که طرح پرداخت وام ازدواج برای تسهیل و ترغیب جوانان به تشکیل خانواده اجرایی شد بیشتر از 10 سال می گذرد، در این حین اما این طرح هم مانند طرح های دیگر از ماجراهای مختلف بی بهره نبوده و نیست و تا به حال دستخوش تغییرات فراوانی گشته است.

از مبلغ وام تا نحوه پرداخت و ضامن های آن گرفته تا روزهای طولانی در صف ماندن تازه متأهلان برای اخذ آن و کاهش معضل صف با اجرای طرح ضربتی در سال 96، اما طی روزهای اخیر و با اعلام اجرایی شدن افزایش مبلغ وام به 50میلیون تومان به هریک از زوجین و مصاحبه محمدمهدی تندگویان معاون ساماندهی امورجوانان مبنی بر کفایت یک ضامن برای اخذ وام و غیرقانونی بودن درخواست شعب برای بیش از یک ضامن، خبرنگار فارس به صورت میدانی به شعب مختلفی در سطح شهر تهران مراجعه کرد تا در صحنه عمل از روند وام دهی شعب بانک های مختلف باخبر شود.

مشاهدات خبرنگار فارس در شعب بانک های مختلف در پاسخ به سوال پذیرش یا عدم پذیرش یک ضامن برای وام ازدواج و یا ضمانت با حساب یارانه شخصی زوجین پاسخ های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت سلیقه ای وام ازدواج/ قطعاً به یک ضامن وام نمی دهیم

پرداخت سلیقه ای وام ازدواج/ قطعاً به یک ضامن وام نمی دهیم