مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 02:152020-05-05اقتصادي

فاز دوم طرح هدایت آب های سطحی در تاکستان عملیاتی می شود


عملیات اجرایی فاز دوم پروژه هدایت آب های سطحی شهر تاکستان با 3 میلیارد تومان اعتبار آغاز می شود.

- محمد پیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از مشکلات شهر تاکستان آب گرفتگی معابر اصلی در فصل بارندگی است که در فصول مختلف نگرانی زیادی برای مردم ایجاد می کند.

شهردار تاکستان بیان کرد: یکی از پروژه های زیربنایی و اساسی و مهم شهرداری اجرای پروژه سامان دهی و هدایت آب هایی سطحی شهر تاکستان است.

پیری یادآور شد: با توجه به مشکلات تردد شهروندان در زمان بارندگی پروژه هدایت و ساماندهی آب های سطحی از مطالبات دیرین و اصلی شهروندان تاکستان بوده است.

پیری افزود: پروژه ساماندهی و هدایت آب های سطحی شهر تاکستان در چند فاز تعریف و برنامه ریزی شده است که فاز اول این پروژه در سال 98 اجرا شد و به بهره برداری رسید.

شهردار تاکستان طول فاز اول پروژه هدایت آب های سطحی را بیش از 400 متر اعلام کرد و گفت: فاز اول پروژه هدایت آب هایی سطحی تاکستان با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال به مرحله اجرا درآمده است.

وی در ادامه از آغاز فاز دوم پروژه هدایت آب های سطحی شهر تاکستان خبر داد و خاطرنشان کرد: فاز دوم هدایت آب هایی سطحی در بلوار امام که از شریان های اصلی اقتصادی، تجاری و ترافیک شهر تاکستان محسوب می شود در دستور اجرا قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم طرح هدایت آب های سطحی در تاکستان عملیاتی می شود

فاز دوم طرح هدایت آب های سطحی در تاکستان عملیاتی می شود