مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 12:552020-05-06اقتصادي

جزییات قرارداد خرید و فروش برق در شرکت­های شستا


مدیرعامل هلدینگ انرژی تامین از مبادله قرارداد دوجانبه برق بین شرکت­های تولیدکننده برق و مصرف کنندگان عمده برق در شرکت های تابع شستا خبر داد و گفت: - مدیرعامل هلدینگ انرژی تامین از مبادله قرارداد دوجانبه برق بین شرکت­های تولیدکننده برق و مصرف کنندگان عمده برق در شرکت های تابع شستا خبر داد و گفت: این قرارداد با ظرفیتی معادل 500 مگاوات محقق شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شستا، کوروش نفیعی با بیان اینکه برای اولین بار در کشور یک الگوی موفق از هم افزایی درون گروهی در صنعت برق شکل گرفته است، افزود: این امر کاهش هزینه تامین برق برای شرکت­های زیرمجموعه و درنتیجه افزایش سودآوری شرکت­های فوق را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هر چند نیاز مصرف شرکت­های زیرمجموعه شستا بیش از این مقدار برآورد می­ شود، اضافه کرد: این حجم مبادله قرارداد مربوط به کل ظرفیت کارخانه های با دیماند مصرفی بیش از 5 مگاوات است که مطابق قوانین و مقررات وزارت نیرو، می­ تواند توسط قراردادهای دوجانبه برق یا از طریق بورس انرژی فراهم شود.

نفیعی تصریح کرد: در حال حاضر بالغ بر 340 مگاوات قرارداد خرید/فروش برق بین شرکت­های صنعتی زیرمجموعه شستا با نیروگاه­های هلدینگ انرژی مبادله شده و بالغ بر 150 مگاوات نیز در شرف اخذ الحاقیه انشعاب و امضای قرارداد مبادله دوجانبه برق ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات قرارداد خرید و فروش برق در شرکت­های شستا

جزییات قرارداد خرید و فروش برق در شرکت­های شستا