مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اردیبهشت 1399 ساعت 03:362020-05-07اقتصادي

52 درصد خانه های روستایی خراسان جنوبی مقاوم نیست


علی اصغر آسمانی مقدم روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از 25 هزار واحد مسکونی روستایی در استان تاکنون در برابر حوادث غیرمترقبه مانند سیل، زلزله و آتش سوزی بیمه شده است.

وی گفت: بنیاد مسکن از ابتدای تاسیس خود در سال 1358 تا پایان سال گذشته، 41 هزار و 832 واحد مسکونی روستایی مقاوم در روستاهای خراسان جنوبی با ارائه تسهیلات بازسازی و بهسازی ساخته است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان خراسان جنوبی اظهار داشت: در این مدت از محل پرداخت تسهیلات قرض الحسنه مسکن روستایی حدود 20 هزار واحد در استان، مرمت و بازسازی شده و بیش از 6 هزار میلیارد ریال تسهیلات به صاحبان این واحدها پرداخت شده است.

وی افزود: بیش از 54 میلیارد ریال برای هزار و 60 واحد مسکن روستایی پرداخت شده تا مالکان آنها بتوانند نسبت به تکمیل واحدهای نیمه تمام خود اقدام کنند.

آسمانی مقدم گفت: هزار و 250 میلیارد ریال نیز کمک بلاعوض به تامین مسکن متقاضیان محروم روستایی برای پنج هزار واحد مسکونی تخصیص یافته است.

وی اضافه کرد: پرداخت سه هزار و 700 میلیون ریال کمک بلاعوض به مشمولان تفاهم نامه های منعقد شده با سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای بیش از 180 نفر متقاضی از دیگر اقدامات بنیاد مسکن خراسان جنوبی تا پایان سال 1398 بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 درصد خانه های روستایی خراسان جنوبی مقاوم نیست

52 درصد خانه های روستایی خراسان جنوبی مقاوم نیست