مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اردیبهشت 1399 ساعت 21:252020-05-08ورزشي

خانواده هایی که فرزندان خود را در فضای مجازی کودک کار کرده اند


مجری برنامه های قدیمی تلویزیون گفت: در ایران به راحتی تصویر کودک به همراه نام مدرسه منتشر می شود حتی در مجلات هم نام مدرسه و اسم بچه ها را منتشر می کنیم و با انتشار عکس ها امنیت بچه ها در خطر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، شب گذشته برنامه باغ رمضان با اجرای حجت السلام زائری میزبان مجریان دهه 60 و70 رسانه ملی بود و درباره موضوعات مختلف با آنها گفتگو داشتند.

کنایه مسعود روشن پژوه به سامانه شاد در بخشی از برنامه مسعود روشن پژوه مجری تلویزیون درباره توصیه های گیتی خامنه گفت:زمانی که شما اجرا می کردید من نوجوان بودم و بیشتر توصیه های شما را گوش می کردم،اما امروزه ما هرچی می گوییم به کار بچه ها نمی آید.

وی ادامه داد: شما به ما گفتیم پس انداز کنید ما انجام دادیم و نتیجه گرفتیم ،اما امروزه بچه هاپس انداز کردند وقتی قلک را شکستن پول قلک آنها هم در نیامد.

همچنین به بچه ها می گوییم موبایل و تبلت دست نگیرید، ولی الان موبایل نداشته باشند بی سواد می ماند!   آیا کودکان کار فضای مجازی به انجام این اقدامات راضی هستند!؟ در بخش دیگر دیگر برنامه درباره موضوع کودکان کار فضای مجازی صحبت کردند، اینکه  قوانین سخت گیرانه در انگلیس مطرح می شود، اگر از بچه های زیر 18 سال خود در فضای مجازی سوءاستفاده کنند صلاحیت نگهداری بچه ها از آنها سلب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده هایی که فرزندان خود را در فضای مجازی کودک کار کرده اند

خانواده هایی که فرزندان خود را در فضای مجازی کودک کار کرده اند