مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 08:062020-05-09سياسي

مشارکت زنجانی ها در خصوص کمک به اقشار آسیب پذیرمطلوب است


معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، گفت: مشارکت زنجانی ها در خصوص کمک به اقشار آسیب پذیر از بیماری کرونا در استان زنجان خوب بوده و تاکنون بیش از 54 بسته غذایی توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خدابخش مرادی نافچی ظهر شنبه در جلسه ستاد کرونا در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه کنترل بیماری کرونا در استان به خوبی مدیریت می شود، گفت: باید فاصله گذاری هوشمند در استان به خوبی تقویت شود.

وی اظهار کرد: شهرستانهایی که در هفته آینده سفید اعلام خواهند شد با پروتکل های بهداشتی را با جدیت رعایت کرده و الزامات و پروتکل های بهداشتی دیگری هم در این فاصله گذاری اجتماعی پیش بینی خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، گفت: نباید در خصوص برگزاری محافل اجتماعی و مذهبی احساسی برخورد شود چرا که سلامت مردم بسیار مهم است.

مرادی نافچی، با بیان اینکه مشارکت زنجانی ها در خصوص کمک به اقشار آسیب پذیر از بیماری کرونا در استان خوب بوده است، تاکید کرد: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون بیش از 54 هزار و 886 بسته غذایی به ارزش ریالی هر بسته 400 هزار تومان در بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا در استان توزیع شده است.

وی افزود: تاکنون بیش از 15 میلیارد و 153 میلیون و 372 هزار تومان از طریق طرح مواسات و پویش در استان زنجان جمع آوری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت زنجانی ها در خصوص کمک به اقشار آسیب پذیرمطلوب است

مشارکت زنجانی ها در خصوص کمک به اقشار آسیب پذیرمطلوب است