نابودی برند 20 ساله ای که گره گشای مشکلات مردم بودعباس اسماعیل گل برنامه های ترکیبی و به اصلاح چند آیتمی همیشه در شبکه های مختلف صداوسیما، به عنوان بازوان حرکتی شبکه ها عمل کرده اند و از سویی می توان سیاست گذاری های مدیران شبکه ها را در محتوای برنامه های ترکیبی شبکه هایشان . - برنامه امسال جشن رمضان با ساختار جدید و تکراری خود به تمام داشته ها و ظرفیت های 20 ساله کاظم احمدزاده در مسند تهیه کننده و مجری مضان پشت پا زد . گروه فرهنگ وهنر نیز در همین راستا در سلسله گزارش هایی در قالب پرونده نقد برنامه های ترکیبی تلویزیون سعی خواهد کرد نگاهی منصفانه با بیان نقاط ضعف و قوت به برنامه های شاخص ترکیبی شبکه های سراسری داشته باشد که در ادامه هفتمین قسمت از این پرونده از نظرتان می گذرد: جشن رمضان برنامه جشن رمضان تا همین چند سال پیش یک برند محبوب میان مخاطبان با سلایق مختلف شناخته می شد، برنامه ای که تا ماه رمضان 94 حدود 20 سال به تهیه کنندگی و اجرای کاظم احمدزاده، در میان ویژه برنامه های ماه رمضان خودنمایی میکرد، جشن رمضان کاظم احمدزاده که از شبکه پنج یا همان شبکه تهران سابق به مخاطبان ارائه می شد، در برخی سال ها احمدزاده در اجرای برنامه تنها نبود و چهره هایی چون محمود شهریاری و هومن حاجی عبداللهی را در کنار خود به عنوان پارتنر کمدی می دید تا برنامه جشن رمضان یک رنگ و بوی شاد هم به خ برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |