مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 09:302020-05-10سياسي

مدیرعامل اسنپ از فعال شدن بخش «نیکوکاری» خبر می دهد


به منظور جمع آوری بهینه کمک های مردمی در زمینه مقابله با بیماری کووید19 و سازمان دهی هر چه بهتر این کمک ها، در همکاری اسنپ با سازمان مردم نهاد «مجمع خیرین سلامت کشور»، - به منظور جمع آوری بهینه کمک های مردمی در زمینه مقابله با بیماری کووید19 و سازمان دهی هر چه بهتر این کمک ها، در همکاری اسنپ با سازمان مردم نهاد مجمع خیرین سلامت کشور ، سرویس نیکوکاری به سوپراپلیکیشن اسنپ اضافه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام اسنپ، به این ترتیب، طی تفاهم نامه ای که اسنپ در راستای کمپین کرونا را شکست می دهیم با ستاد ملی مدیریت کرونا و مجمع خیرین سلامت امضا کرده است، تمامی کمک های نقدی کاربران از طریق سرویس نیکوکاری به طور مستقیم به حساب مجمع خیرین سلامت کشور واریز می شود.

ژوبین علاقبند، مدیرعامل اسنپ، درباره دلایل راه اندازی این سرویس می گوید: همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر ایران، کمک های مردمی بسیاری جمع آوری شد.

اما از آن جایی که ساز و کار مشخصی وجود نداشت، بسیاری از مردم نمی دانستند کمک های خود را به چه صورت و از طریق چه نهادی می توانند به مسئولان حوزه بهداشت و درمان کشور برسانند.

به این ترتیب لازم بود سازمان یا نهاد مشخصی باشد که این کمک ها را به صورت متمرکز سازماندهی کند و کمک های مردمی بین خیریه های مختلف پراکنده نشوند و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل اسنپ از فعال شدن بخش «نیکوکاری» خبر می دهد

مدیرعامل اسنپ از فعال شدن بخش «نیکوکاری» خبر می دهد