مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 10:552020-05-10اقتصادي

بیشتر تولیدات دست بافته های داری در خراسان شمالی به صورت سنتی فروخته می شود


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: دست بافته های داری بیشترین محصولات صنایع دستی این است که هنوز به صورت سنتی فروخته می شود.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: دست بافته های داری بیشترین محصولات صنایع دستی این است که هنوز به صورت سنتی فروخته می شود.

قهرمانیان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: هنوز بافنده های این نوع از صنایع دستی در منازل خود منتظر می مانند تا تجاری از این استان و یا یک استان دیگر برای خرید محصولاتشان، سراغ آن ها برود.

وی افزود: از سوی دیگر یک تعداد از این تولیدکنندگان، محصول تولیدی خود را به شرکت های تعاونی موجود در استان به فروش می رسانند این درحالی است که بیشتر این شرکت های تعاونی نیز به صورت سنتی محصولات را به فروش می رسانند.

قهرمانیان ادامه داد: در حال حاضر تعداد زیادی از تولیدکنندگان صنایع دستی به سراغ فروش اینترنتی رفته اند اما تعداد خیلی کمی از تولیدکنندگان دست بافته های داری به این سو گام برداشته اند.

وی اظهارکرد: بیشترین صنایع دستی که در این استان به صورت اینترنتی به فروش می رسد در حوزه چوب، چرم، سرامیک و زیورآلات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر تولیدات دست بافته های داری در خراسان شمالی به صورت سنتی فروخته می شود

بیشتر تولیدات دست بافته های داری در خراسان شمالی به صورت سنتی فروخته می شود