مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 09:202020-05-11سياسي

سوم خرداد نماد مقاومت ملت ایران است/گیلانیان در عملیات بیت المقدس خوش درخشیدند


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه گیلان 260 شهید در عملیات بیت المقدس تقدیم انقلاب کرد افزود: گیلانیان از ابتدای عملیات آزادسازی خرمشهر در این شهر حضور داشتند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه گیلان 260 شهید در عملیات بیت المقدس تقدیم انقلاب کرد افزود: گیلانیان از ابتدای عملیات آزادسازی خرمشهر در این شهر حضور داشتند.

عباس بایرامی امروز در نشست کمیته فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس که در سالن جلسات صدا و سیما مرکز گیلان برگزار شد، با اشاره به درپیش بودن شب های قدر اظهار کرد: شب های قدر، شب های اوج بندگی و مناجات است.

وی دفاع مقدس را متعلق به همه ملت ایران دانست و گفت: در جنگ هشت ساله تمام قدرت های جهانی در یک اردوگاه و ملت ایران در برابر همه آنها دفاع کردند، و اگر کمک های مردمی و حضور داوطلبانه اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس نبود ما شاهد این همه موفقیت در آن برهه حساس نبودیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان با اشاره به در پیش بودن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: ما قوی هستیم شعار گرامیداشت سوم خرداد امسال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوم خرداد نماد مقاومت ملت ایران است/گیلانیان در عملیات بیت المقدس خوش درخشیدند

سوم خرداد نماد مقاومت ملت ایران است/گیلانیان در عملیات بیت المقدس خوش درخشیدند