مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 10:402020-05-11سياسي

مراسم شب های قدر آستان حضرت عبدالعظیم(ع) از شبکه پنج سیما پخش می شود


ویژه برنامه های احیای شب های پر فیض قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بدون حضور مستمع از ساعت 21:45 به روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، مراسم معنوی شب های قدر در حریم ملکوتی حضرت عبدالعظیم(ع) در سه شب 19، 21 و 23 ماه مبارک رمضان با تلاوت قرآن کریم توسط قاریان ممتاز و بین المللی آغاز و با قرائت دعای جوشن کبیر و مرثیه سرایی توسط امیر نعیمی، حسن شالبافان، محمدرضاغلامرضازاده، احمدزین العابدین فرد، حسین هوشیار و سیدمحمود علوی ادامه می یابد.

مراسم سخنرانی و احیاء توسط حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان، حجت الاسلام سیدحمیدمیرباقری و حجت الاسلام ناصر رفیعی به ترتیب از نخستین شب تا سومین شب نورانی قدر در این آستان مقدس برگزار می شود.

زائران، مجاوران و امت خداجوی همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان و به ویژه لیالی پر برکت قدر با حضور گسترده در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی و امامزادگان والا مقام(ع) به مناجات و راز و نیاز با پروردگار متعال و توسل به ائمه اطهار(ع) می پردازند که امسال با توجه به شرایط پیش آمده در خصوص بیماری کرونا این ویژه برنامه ها بدون حضور جمعیت و از شبکه پنج سیما به صورت زنده از ساعت 21:45 پخش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم شب های قدر آستان حضرت عبدالعظیم(ع) از شبکه پنج سیما پخش می شود

مراسم شب های قدر آستان حضرت عبدالعظیم(ع) از شبکه پنج سیما پخش می شود