مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 04:052020-05-12حوادث

ماجرای جالب تشکیل پرونده برای شامپانزه 3 ساله باغ وحش ارم


شامپانزه باغ وحش ارم چند روزی میشود که خبرساز شده تا جایی که برای آن در دادگاه پرونده تشکیل شده است.

- ، اواخر اردیبهشت سال 96 بود که بعد از حدود 15 سال در باغ وحش ارم تهران بچه شامپانزه ای از مادر بسیار جوانش متولد شد، مادر شامپانزه به علت جوانی و نداشتن تجربه زایمان توانایی نگهداری از شامپانزه را نداشت.

این شامپانزه برای حفظ جانش از سایر شامپانزه ها جدا شد و به دلیل وجود ناتوانی هایی در سیستم تنفسی به مدت یک ماه در انکوباتور نگهداری و پس از آن به علت عدم تکامل سیستم بلع برای تغذیه آن از لوله معده استفاده شد، لذا دامپزشک قبلی باغ وحش ارم به دلیل شرایط خاصی که این حیوان داشت، مسئولیت نگهداری از آن را از زمان تولد تا به امروز بر عهده گرفت.

شامپانزه معروف به نام باران تقریبا 3 سال است که نزد دامپزشک قبلی باغ وحش ارم (ایمان معماریان) نگهداری و مراقبت می شود، این در حالی است که طی ماه های گذشته سازمان محیط زیست خواستار بازگشت این شامپانزه به باغ وحش ارم شده بود که به دلایلی با مخالفت های معماریان دامپزشک سابق باغ وحش ارم رو به رو شده است.

امیر الهامی مدیر باغ وحش ارم تهران، در تاریخ 20 اردیبهشت در این باره گفت: قرار بود که پس از مدتی این حیوان به باغ وحش ارم پس داده شود، اما دامپزشک سابق باغ وحش ارم مدعی است که بین حیوان و او و برعکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای جالب تشکیل پرونده برای شامپانزه 3 ساله باغ وحش ارم

ماجرای جالب تشکیل پرونده برای شامپانزه 3 ساله باغ وحش ارم