مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 09:002020-05-12اقتصادي

محدودیت تردد در آزادراه تهران-شمال/باران در جاده های هراز و فیروزکوه


مقام مسئول سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه در حال حاضر تردد در محورهای کندوان، فیروزکوه، هراز، آزادراه رشت- قزوین و آزادراه تهران- شمال روان است، - ایمان محرابی نیا در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی راه ها بیان کرد: طبق اطلاعات دوربین های نظارت تصویری و 2288 دستگاه ترددشمار، در شبانه روز گذشته میزان تردد در جاده ها نسبت به روز قبل 1.

3 درصد کاهش دارد، در همین مدت بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد و سهم خودروهای سنگین در ترافیک راه ها 17.

4 درصد بود.

* آزادراه های کرج-تهران و کرج- قزوین پرترافیک ترین جاده ها وی بیان کرد: در شبانه روز گذشته آزادراه های کرج- تهران، کرج- قزوین و قزوین- کرج پرترافیک ترین جاده کشور بود.

* انسداد شبانه آزادراه تهران- شمال تا پیش از تعطیلات عید فطر مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها اظهار داشت: آزادراه تهران- شمال در منطقه یک هر روز از ساعت 19 تا 7 صبح روز بعد غیر از ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات، مسدود است که این انسداد تا پیش از تعطیلات عید فطر ادامه دارد و محورهای جایگزین هراز، فیروزکوه و کندوان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت تردد در آزادراه تهران-شمال/باران در جاده های هراز و فیروزکوه

محدودیت تردد در آزادراه تهران-شمال/باران در جاده های هراز و فیروزکوه