مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 04:402020-05-13سياسي

استمرار «مدرسه تلویزیونی» نیازمند بودجه/ پوشش 97 درصدی داشتیم


مسعود احمدی افزادی درباره استمرار برگزاری کلاس های آموزشی از طریق شبکه های تلویزیونی بیان کرد که ادامه این راه به بودجه و اعتبار بیشتری نیاز دارد.

- مسعود احمدی افزادی مدیر شبکه آموزش سیما با اشاره به اقداماتی که تاکنون برای آموزش از راه دور و از طریق تلویزیون انجام شده است، به خبرنگار مهر بیان کرد: بحث مدرسه تلویزیونی ایران که از 10 اسفند تا الان به صورت مستمر بدون حتی یک روز تعطیلی ادامه داشته است، باعث شد بیش از 2000 کلاس برگزار شود و حتی ما در ایام نوروز 500 کلاس برگزار کردیم.

وی ادامه داد: این کلاس ها در شبکه های چهار و شبکه قرآن هم برگزار شد و به طور مثال شبکه قران کلاس های تقویتی قرآن و پیام های آسمانی را برگزار می کرد.

احمدی افزادی با اشاره به جلسه ای که چندی پیش بین عبدالعلی علی عسکری رییس صداوسیما و وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: یکی از اقدامات ما طبق این جلسه این بود که المپیاد ملی آموزشی-مهارتی دانش آموزان را برگزار کنیم و شاید در تابستان فاز اول را انجام دهیم.

وی درباره خروجی کلاس های آموزشی تلویزیون نیز تصریح کرد: تا الان بیش از 94 درصد مطالب درسی را ارائه کرده ایم و تا آخر اردیبهشت به صد در صد مطالب می پردازیم الان به مرور درس ها می پردازیم و حل تمرین تا دانش آموزان برای امتحانات آماده شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار «مدرسه تلویزیونی» نیازمند بودجه/ پوشش 97 درصدی داشتیم

استمرار «مدرسه تلویزیونی» نیازمند بودجه/ پوشش 97 درصدی داشتیم