مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 04:502020-05-13سياسي

دشمنی با حضرت علی (ع) به خاطر حذف الگوی رهبری و امامت بود


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: منشأ همه دشمنی ها با حضرت علی (ع) حذف الگوی رهبری و امامت ایشان برای اداره جامعه از جلوی چشم مردم بوده است.

- مشهد - نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: منشأ همه دشمنی ها با حضرت علی (ع) حذف الگوی رهبری و امامت ایشان برای اداره جامعه از جلوی چشم مردم بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، این مراسم با قرائت قرآن کریم توسط حمید رضا احمدی وفا قاری و مؤذن حرم مطهر رضوی و قاری بین المللی قرآن کریم آغاز شد و در ادامه محمدرضا غلامرضا زاده مداح و ذاکر اهل بیت (ع)، به مرثیه سرایی و قرائت دعای جوشن کبیر پرداخت.

آیین احیا و قرآن بر سر گذاشتن نیز با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد برگزار و به طور مستقیم از رسانه ملی پخش شد.

امام علی (ع) در برابر فرصت طلب ها سیاسی ایستادگی کرد آیت الله سید احمد علم الهدی در این مراسم با تأکید بر اینکه ظلم و جنایت با ورود افراد فرصت طلب به جریان های سیاسی اتفاق می افتد، گفت: امیرالمؤمنین علی (ع) در برابر فرصت طلب ها و قدرت طلب های سیاسی ایستادگی کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه ارزشمندترین ایام سال مصادف با شهادت امیرالمومنین علی (ع) است، اظهار کرد: ولایت امیرالمؤمنین علی (ع) در حقیقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنی با حضرت علی (ع) به خاطر حذف الگوی رهبری و امامت بود

دشمنی با حضرت علی (ع) به خاطر حذف الگوی رهبری و امامت بود