مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 07:402020-05-13سياسي

لزوم تدوین و بروزرسانی سند آمایش علم و فناوری استان مرکزی


رییس دانشگاه صنعتی استان مرکزی، بر لزوم تدوین و بروزرسانی سند آمایش علم و فناوری استان، استقرار و اصلاح نظام نوآوری استان، تدوین برنامه آموزشی و فناوری و نوآوری براساس سند آمایش استان و تعیین اولویت های تحقیقاتی تاکید کرد.

- ایسنا/مرکزی رییس دانشگاه صنعتی استان مرکزی، بر لزوم تدوین و بروزرسانی سند آمایش علم و فناوری استان، استقرار و اصلاح نظام نوآوری استان، تدوین برنامه آموزشی و فناوری و نوآوری براساس سند آمایش استان و تعیین اولویت های تحقیقاتی تاکید کرد.

دکتر آشتیانی امروز چهارشنبه 24 اردیبهشت در کارگروه آموزش، پژوهش و فناوری و نوآوری استان مرکزی با تاکید بر اینکه موضوع پژوهش در ایران مهجور باقی مانده است، اظهارکرد: با توجه به اسناد بالا دستی باید فرهنگ پژوهش در همه سازمان ها ایجاد شود.

وی با بیان اینکه اولویت اصلی استان مرکزی صنعت و معدن است، گفت: R&D در ایران کمتر از یک صدم درصدGDP کشور را به خود اختصاص می دهد در حالی که در کشورهایی مانند کره این شاخص به 4.

3 درصد می رسد، در افق 1404 کشور دیده شده بود که این سهم به 4 درصد برسد ولی در شرایط فعلی به یک درصد هم دست نیافته ایم.

رییس دانشگاه صنعتی استان مرکزی تصریح کرد: صنایع استان مرکزی یا فاقد مراکز تحقیق و توسعه هستند یا مراکز تحقیق و توسعه آنها کارایی و کارآمدی لازم را ندارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تدوین و بروزرسانی سند آمایش علم و فناوری استان مرکزی

لزوم تدوین و بروزرسانی سند آمایش علم و فناوری استان مرکزی