مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 07:362020-05-14سياسي

فرماندار: روحانیون چابهار نقش بسزایی در پیشگیری از ویروس کرونا دارند


رحمدل بامری روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی ائمه جمعه و جماعات شهرستان چابهار اظهارداشت: همراهی روحانیون سبب شد نماز جمعه به عنوان فرض واجب به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل شد.

وی بیان کرد: از روحانیون درخواست می شود مردم را در پیشگیری ازویروس کرونا آگاه سازی کنند و ادارات و قشرهای مختلف بیشتر به فاصله گذاری اجتماعی، گندزدایی محیط، رعایت نکات بهداشتی، عدم برگزاری تجمعات و نشست های غیرضروری توجه داشته باشند.

فرماندار چابهار بر برگزاری نمازهای تراویح ،جمعه،جماعات و بویژه نماز عید فطر با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد و افزود: وضعیت چابهار زرد است و درخواست دادیم تا مدارس بازگشایی نشود.

وی ادامه داد: در روزها و هفته های اول شیوع ویروس کرونا اقدامات خوبی انجام شد که جا دارد از همه ادارات، ارگان ها بویژه بازاریان قدردانی شود.

بامری تصریح کرد: شستن دست ها، فاصله گذاری اجتماعی، عدم حضور در تجمعات و قرنطینه افراد مبتلا به کرونا ضروری است.

سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت واحد چابهار نیز گفت: در آیات و روایات بصورت صریح آمده که نباید انسان اعمالی انجام دهد که سبب هلاکت خود شود چون جان انسان ارزشمند است و باید پرهیز لازم درخصوص پیشگیری از بیماری نظیر کرونا داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: روحانیون چابهار نقش بسزایی در پیشگیری از ویروس کرونا دارند

فرماندار: روحانیون چابهار نقش بسزایی در پیشگیری از ویروس کرونا دارند