مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 12:102020-05-14اجتماعي

روز شنبه نباید بدون ضدعفونی هیچ مدرسه ای بازگشایی شود


معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: فرمانداران، بخشداران نظارت ویژه ای بر ضدعفونی کلاس های درس از روز جمعه داشته باشند و نباید روز شنبه بدون ضدعفونی مدرسه ای بازگشایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خدابخش مرادی نافچی ظهر پنجشنبه در جلسه هماهنگی بازگشایی مدارس در استان زنجان، بر اجباری نبودن حضور دانش آموزان در مدارس تاکید کرد و گفت: نیازی به حضور دانش آموزان نیست و اگر دانش آموزی اشکال درسی داشته باشد می تواند در کلاس حضور شود.

وی اظهار کرد: باید حضور دانش آموزان با هماهنگی مدیر مدرسه باشد و از هر گونه تجمع و اجتماع در کلاس و مدرسه باید جلوگیری شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، گفت: شهروندان توجه داشته باشند که اجباری برای حضور دانش آموزان در مدارس و کلاس درس نیست.

مرادی نافچی با بیان اینکه اجباری برای برگزاری امتحانات نیز به صورت حضوری وجود ندارد و تنها پایه دوازدهم که تصمیم گیری در این رابطه در سطح ملی بوده است، ابراز کرد: مدیران مراقب برخورد احساسی برای حضور دانش آموزان در کلاس درس باشند تا مشکلی به وجود نیاید.

وی افزود: رویکرد مدیریت استان اولویت سلامت مردم و دانش آموزان است و نباید کاری کرد که سلامت شهروندان تهدید شود و نباید تصمیمی بگیریم که با مقاومت اجتماعی روبه رو شود که زیبنده نظام اجرایی استان ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز شنبه نباید بدون ضدعفونی هیچ مدرسه ای بازگشایی شود

روز شنبه نباید بدون ضدعفونی هیچ مدرسه ای بازگشایی شود