مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اردیبهشت 1399 ساعت 15:302020-05-14حوادث

کشف حدود 480 کیلو مواد مخدر در فارس


پلیس فارس از کشف حدود 480 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سه نقطه این استان خبر داد.

- پلیس فارس اعلام کرد که در عملیات های جداگانه ای در نی ریز، شیراز و داراب، بیش از 480 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل تریاک و حشیش توسط ماموران انتظامی این استان خبر داد.

فرمانده انتظامی استان فارس در این خصوص گفت: در راستای مبارزه مستمر با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران انتظامی شهرستان نی ریز از دپو مقادیری مواد مخدر در یکی از باغ های پسته این شهرستان مطلع شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت پلیس فارس، سردار رهام بخش حبیبی افزود: پس از هماهنگی قضایی، بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و در بررسی های انجام شده یک خودرو برلیانس را در حالی که در یک باغ پسته مخفی شده بود، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی از این خودرو، 216 کیلوگرم تریاک کشف شد و تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان این پرونده ادامه دارد.

کشف 140 کیلو حشیش در شیراز جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس نیز از کشف 140 کیلو حشیش توسط ماموران کلانتری جنت شیراز هنگام گشت زنی خبر داد و گفت: ماموران در حین گشت زنی 3 نفر را در حال سرقت یک خودرو زانتیا مشاهده کردند اما متهمان به محض مشاهده مأموران با یک دستگاه پژو پارس از محل متواری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف حدود 480 کیلو مواد مخدر در فارس

کشف حدود 480 کیلو مواد مخدر در فارس