مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 02:302020-05-15اقتصادي

کسب دانش فنی تولید پروفیل آلومینیوم با مقاومت بالا


محققان یکی از شرکت های صنعتی ورق و پروفیل آلومینیوم مورد نیاز صنایع مختلف چون خودرو و لوازم خانگی که تاکنون به کشور وارد می شد با پوشش های نانو موفق به تولید ابن نوع ورق ها با خاصیت مقاومت ویژه در برابر سایش و خوردگی شدند.

- محققان یکی از شرکت های صنعتی ورق و پروفیل آلومینیوم مورد نیاز صنایع مختلف چون خودرو و لوازم خانگی که تاکنون به کشور وارد می شد با پوشش های نانو موفق به تولید ابن نوع ورق ها با خاصیت مقاومت ویژه در برابر سایش و خوردگی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان بخشی، مدیر فنی و بازرگانی یکی از شرکت های صنعتی با بیان اینکه دو سال قبل به دلیل تحریم ها، واردات نوعی ورق آلومینیوم خاص با مقاومت ویژه در برابر سایش و خوردگی به کشور متوقف شد، گفت: فناوری تولید پروفیل ها در اختیار تنها سه کشور از جمله هلند بود که به دلیل تحریم ها این نوع ورق و پروفیل به کشور وارد نشد از این رو به سفارش یکی از مشتریان، ما کار روی توسعه فناوری تولید این نوع ورق و پروفیل ها آغاز کردیم و پس از یک سال تحقیق و توسعه، موفق به کسب فناوری تولید پروفیل آلومینیوم شدیم.

وی با بیان اینکه این ورق ها با پوشش آنودایز نانو ساختار دارای مقاومت ویژه در برابر سایش و خوردگی است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر 5 هزار تن در سال از این نوع آلومینیوم تولید و به بازار عرضه می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب دانش فنی تولید پروفیل آلومینیوم با مقاومت بالا

کسب دانش فنی تولید پروفیل آلومینیوم با مقاومت بالا