مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 04:162020-05-16دانش

مساعدت دانشگاه ها با دانشجویان خارجی برای حذف ترم


مدیرکل امور دانشجویان غیر ایرانی سازمان امور دانشجویان گفت: دانشجویان خارجی می توانند درخواست حذف ترم بدون احتساب در سنوات را داشته باشند، - در صورت درخواست دانشگاه ها مساعدت می کنند.

عبدالحمید علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر درباره حذف ترم دانشجویان خارجی گفت: بسیاری از دانشجویان غیر ایرانی شاغل به تحصیل در ایران، کشور را ترک کرده و به صورت آنلاین پیگیر آموزش های خود هستند ولی اگر دانشجویی خواهان حذف ترم انتخابی خود باشند، دانشگاه ها مساعدت می کنند.

وی ادامه داد: بخشنامه 20 بندی که وزارت علوم به دانشگاه ها ابلاغ کرده بود و در آن بخشنامه حذف نیمسال تحصیلی 99-98 بدون احتساب در سنوات به درخواست دانشجو مجاز شده بود، مشمول دانشجویان خارجی نیز می شود، بنابراین دانشجویان خارجی شاغل به تحصیل در دانشگاههای ایران نیز می توانند درخواست حذف ترم بدون احتساب در سنوات را داشته باشند.

مدیرکل امور دانشجویان غیر ایرانی سازمان امور دانشجویان درباره نحوه برگزاری امتحانات ویژه دانشجویان خارجی نیز گفت: دانشجویان خارجی نیز براساس دستورالعمل نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم جاری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی عمل خواهند کرد.

وی ادامه داد: اگر دانشگاه ها بازگشایی شوند و قرار باشد امتحانات حضوری برگزار شود این دانشجویان به دانشگاه ها با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساعدت دانشگاه ها با دانشجویان خارجی برای حذف ترم

مساعدت دانشگاه ها با دانشجویان خارجی برای حذف ترم