مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 06:052020-05-16اجتماعي

100 سبد غذایی در مناطق کم برخوردار اهواز توزیع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشگاهیان شهید چمران اهواز، اخیرا اقدام به توزیع 100 سبد غذایی بین خانواده های نیازمند مناطق کم برخوردار این شهرستان کردند.

- ضدعفونی و گندزدایی معابر سطح شهر اهواز، ایستگاه ها و تاکسی ها و حضوری مستمر و موثر در کارگاه های تولید الکل از دیگر فعالیت های اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز است.

از سوی دیگر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز به دلیل تعطیلی بخش آموزشی دانشگاه ها ناشی از شیوع ویروس کرونا، فعالیت های فرهنگی و اجتماعی خود را به صورت مجازی انجام می دهد.

این تشکل دانشجویی با انجام اقدامات متعدد از قبیل اجرای طرح کشوری خدمات درمانی هوالشافی با هماهنگی پزشکان متخصص و استادان دانشگاه علوم پزشکی اهواز، اجرای طرح اشتراک مثبت با هدف جمع آوری کمک های نقدی برای تهیه بسته های بهداشتی و مواد غذایی برای خانواده های کم بضاعت، برگزاری مسابقه بزرگ کرونا امید در حوزه های مختلف علمی و آموزشی و اجرای رزمایش کرامت کریمان و تهیه 40 بسته غذایی و توزیع در منطقه محروم روستای هوفل علی آباد، فعالیت های خود را به صورت مجازی و از راه دور دنبال کرده است.

راه اندازی باشگاه کتابخوانی دانشجویان با همکاری دانشگاه های علامه طباطبایی، تهران و یاسوج از دیگر اقدامات ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 سبد غذایی در مناطق کم برخوردار اهواز توزیع شد

100 سبد غذایی در مناطق کم برخوردار اهواز توزیع شد