مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اردیبهشت 1399 ساعت 09:552020-05-16اجتماعي

جزییات ورود دادستانی به موضوع فاضلاب در شیراز و صدرا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، با توجه به اهمیت موضوع سلامت شهروندان و مقوله محیط زیست، خبرنگار فارس در شیراز پیگیر این موضوع شد تا مشخص شود درنتیجه پیگیری های قضایی موضوع ساماندهی فاضلاب صدرا و شیراز به کجا انجامید.

در همین زمینه مصاحبه ای با حیدر آسیابی دادستان شیراز انجام شد که وی ضمن تشریح مشکلات و وضع موجود و نیز بیان ابعاد مختلف پیگیری های قضایی، ازتوافقات تازه انجام شده با ورود مدیریت شهری شیراز به موضوع خبر می دهد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس اعلام کرد که به منظور حل مشکلات موجود و در فاضلاب شهر صدرا و نیز سلطان آباد شیراز، موضوع به منظور انتقال پساب فاضلاب صدرا از طریق لوله به شیراز به منظور مصارف غیر کشاورزی و صنعتی انجام شد.

آسیابی اظهار داشت: سال گذشته در راستای حقوق عامه در حوزه فاضلاب شهری با بازدیدهای مختلف ورود جدی داشتیم.

وی ادامه داد: در بازدید از فاضلاب صدرا، مشخص شد مشکل جدی پساب فاضلاب قدیمی است که آب های زیرزمینی و قنات موجود در آن منطقه تلاقی و آلودگی ایجاد می کند.

آسیابی در این باره با اشاره به اینکه طبق قانون 677 مجازات اسلامی از این پساب ها نمی توان در مصارف کشاورزی استفاده کرد، گفت: در این راستا پس از بررسی و تشکیل جلسات متعدد با مدیران مربوطه تصمیم برآن شد که شهرداری صدرا این پساب را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ورود دادستانی به موضوع فاضلاب در شیراز و صدرا

جزییات ورود دادستانی به موضوع فاضلاب در شیراز و صدرا