مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 09:152020-05-17سياسي

نماز عید فطر فقط در مساجد دارای فضای روباز برگزار می شود


معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: بر اساس تصمیمات جدید اگر شهر یا شهرستانی دارای وضعیت سفید بود، نمازجمعه برگزار و قطعنامه روز قدس قرائت می شود.

- ایسنا/زنجان معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: بر اساس تصمیمات جدید اگر شهر یا شهرستانی دارای وضعیت سفید بود، نمازجمعه برگزار و قطعنامه روز قدس قرائت می شود.

خدابخش مرادی نافچی ظهر امروز (28 اردیبهشت) در جلسه ستاد اطلاع رسانی استان اظهار کرد: نماز عید سعید فطر فقط در مساجدی که دارای فضای روباز است، برگزار می شود و در سایر مساجد ممنوع است و در اماکنی چون مصلی ها نماز عیر فطر نخواهیم داشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تصریح کرد: کنکور با پروتکل های بهداشتی در استان برگزار می شود و همه تمهیدات اعلام شده از سوی ستاد مقابله با بیماری کرونا در برگزاری کنکور مورد توجه قرار می گیرد.

مرادی نافچی، به از سرگیری فعالیت هتل ها و رستوران ها با رعایت پروتکل های بهداشتی اشاره کرد و گفت: فعالیت هتل ها و رستوران ها بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به روز روابط عمومی به اهمیت توجه به جایگاه روابط عمومی ها اشاره کرد و یادآور شد: تقویت بین ارتباط بدنه سازمان و مدیریت سازمان از وظایف روابط عمومی است و درخواست داریم شورای روابط عمومی استان ساز و کارهایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز عید فطر فقط در مساجد دارای فضای روباز برگزار می شود

نماز عید فطر فقط در مساجد دارای فضای روباز برگزار می شود