مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 12:152020-05-17سياسي

شورای اطلاع رسانی بدون حضور رسانه ها موفق نمی شود


معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان،گفت: شورای اطلاع رسانی بدون حضور خانه مطبوعات، شورای هماهنگی روابط عمومی های استان و اصحاب رسانه، - موفق نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خدابخش مرادی نافچی بعد از ظهظهر یکشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان در محل استانداری زنجان، گفت: نتایج تشکیل جلسات این شورا باید برای جامعه و اصحاب رسانه، ملموس باشد.

وی اظهار کرد: از مدیران دستگاه های اجرایی برای تبیین خدمات، اقدامات، برنامه ها و رویکردهای دستگاه خود به جامعه و رسانه ها برای شرکت در این جلسه، دعوت شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان، گفت: شورای اطلاع رسانی بدون حضور خانه مطبوعات، شورای هماهنگی روابط عمومی های استان و اصحاب رسانه، موفق نمی شود.

نافچی با بیان اینکه برنامه ها و رویکردهای سال 99 شورای هماهنگی روابط عمومی ها در این شورا تبیین شود، افزود: مشکلات و دغدغه های رسانه های مکتوب و مجازی استان نیز به صورت جداگانه در جلسات شورای اطلاع رسانی مطرح و مورد بررسی قرار گیرد و انتظار از روابط عمومی دستگاه ها در سال 99 پاسخگو کردن مدیران دستگاه ها و ایجاد ارتباط صمیمی و صادقانه مدیران با جامعه و اصحاب رسانه و خبرنگاران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای اطلاع رسانی بدون حضور رسانه ها موفق نمی شود

شورای اطلاع رسانی بدون حضور رسانه ها موفق نمی شود