مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 03:452020-05-18ورزشي

راه اندازی پویش حمایت از پیشکسوت فوتبال هرمزگان/جای چهره های ورزشی در زندان نیست


جامعه ورزش استان هرمزگان با ایجاد پویش حمایت از ارسطو جهانداری، پیشکسوت فوتبال هرمزگان به دنبال ایجاد شرایطی جهت آزادی این چهره مطرح ورزشی از زندان بندرعباس هستند.

- ایسنا/هرمزگان جامعه ورزش استان هرمزگان با ایجاد پویش حمایت از ارسطو جهانداری، پیشکسوت فوتبال هرمزگان به دنبال ایجاد شرایطی جهت آزادی این چهره مطرح ورزشی از زندان بندرعباس هستند.

به دنبال درج خبر در زندان به سر بردن ارسطو جهانداری پیشکسوت فوتبال هرمزگان در خبرگزاری ایسنا، از روز گذشته(28 اردیبهشت ماه) جامعه ورزش استان با ایجاد کمپینی در فضای مجازی به دنبال ایجاد شرایطی برای آزادی این چهره مطرح ورزش هرمزگان است.

در متن بیانیه این پویش آمده است: جمعی از جامعه نخبگان ورزشکاران، هنرمندان، اصناف و .

اهالی استان هرمزگان ضمن تأکید بر اینکه حرمت و ارزش پیشکسوتان عرصه ورزش که خود امربه معروف است باید در اولویت تصمیم گیری ها باشد و منزلت بزرگان ورزش کشور در هر شرایطی باید محفوظ بماند، ضمن اینکه ارسطو جهانداری با سن 76 سال و بیماری همچنان در عرصه ورزش و تربیت جوانان آینده ساز فعال بوده است، اینک از همه بزرگان استان، نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی، رییس کل محترم دادگستری هرمزگان و استاندار معزز هرمزگان، فرماندار مردمی بندرعباس، شوراهای محترم اسلامی شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش حمایت از پیشکسوت فوتبال هرمزگان/جای چهره های ورزشی در زندان نیست

راه اندازی پویش حمایت از پیشکسوت فوتبال هرمزگان/جای چهره های ورزشی در زندان نیست