مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 06:362020-05-19اقتصادي

باغداران دامغانی 820 میلیون ریال یارانه نهال دریافت کردند


باغداران دامغانی 820 میلیون ریال یارانه نهال دریافت کردند.

- رییس جهاد کشاورزی دامغان با بیان اینکه باغداران دامغانی در سال جاری 820 میلیون ریال یارانه نهال دریافت کرده اند، گفت: در دامغان 19 هزار هکتار باغ وجود دارد که از این مقدار 17 هزار هکتار آن باغ پسته و مابقی باغات محصولات گرمسیری و جالیزی چون سیب زرد، زردآلو، گردو، سیب زمینی، گوجه فرنگی، بادمجان، گوجه سبز، خیار، آلبالو و گیلاس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سیدمحسن طباطباییان با بیان اینکه در سال جاری باغداران دامغانی 820 میلیون ریال یارانه نهال دریافت کرده اند، بیان کرد: هدف از پرداخت یارانه نهال، ترویج و توسعه باغات جدید و پرمحصول با رویکرد افزایش بهره وری از منابع آب و خاک است.

وی با بیان اینکه این رقم یارانه نهال اختصاص داده شده برای تهیه نهال های گردو، زردآلو و گلابی پرداخت شده است که شامل 410 اصله نهال می شود، افزود: به 10 نفر از افراد واجد شرایط یارانه نهال تعلق گرفت که باغداران مستعد احداث باغات میوه الویت دار، گیاهان دارویی، ادویه ای و خشکبار بودند.

وجود 2 نهالستان در دامغان رییس جهاد کشاورزی دامغان گفت: این شهرستان دارای دو مجوز نهالستان تولید پسته است که نسبت به ارائه خدمات نهال به کشاورزان و باغداران اقدام می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغداران دامغانی 820 میلیون ریال یارانه نهال دریافت کردند

باغداران دامغانی 820 میلیون ریال یارانه نهال دریافت کردند