مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 15:452020-05-19اقتصادي

اعتبار دولتی گشایشگر گره کور کنارگذر شمالی ساوه


تسریع در بهره برداری از کنار گذر شمالی ساوه نیازمند تخصیص اعتبارات لازم از سوی وزارت راه و شهرسازی است.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: تسریع در بهره برداری از کنار گذر شمالی ساوه نیازمند تخصیص اعتبارات لازم از سوی وزارت راه و شهرسازی است.

سیدعلی آقازاده در جریان سفری نیم روزه به ساوه که به منظور بازدید از چند طرح عمرانی و دو واحد صنعتی تولیدی و نیز آغاز عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی آموزشی شهرداری ساوه انجام شد، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: تردد پرحجم خودروهای سنگین در شهر ساوه یکی از مشکلات نابسامان ترافیکی این شهر است که بر این اساس موضوع احداث کنارگذر ساوه برای جلوگیری از تردد وسایط نقلیه سنگین از چند سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است.

وی طول این کنارگذر را 25 کیلومتر در دو لاین رفت و برگشت اعلام کرد و افزود: هم اکنون عملیات اجرایی این پروژه عمرانی بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت عدم حمایت دولت بهره برداری از آن زمانبر خواهد بود.

استاندار مرکزی به دومین بازدید خود از کنارگذر ساوه در طول چندماه اخیر اشاره کرد و افزود: در صورتی که دولت تا پایان سال از این پروژه حمایت مالی انجام ندهد قطعا این پروژه طبق برنامه پیشرفت نخواهد داشت و در موعد اعلام شده به بهره برداری نخواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار دولتی گشایشگر گره کور کنارگذر شمالی ساوه

اعتبار دولتی گشایشگر گره کور کنارگذر شمالی ساوه