مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 12:302020-05-22سياسي

خون شهدای مدافع حرم وو سردار سلیمانی راه قدس را باز خواهد کرد


راه آزادی قدس شریف از جهاد همه جانبه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی زیر پرچم اسلام، قرآن و رسول الله می گذرد.

- مشاور عالی رهبر معظم انقلاب گفت: راه آزادی قدس شریف از جهاد همه جانبه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی زیر پرچم اسلام، قرآن و رسول الله می گذرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی در گفت وگو با رادیو اقتصاد افزود: تقارن روز قدس امسال با آزادی خرمشهر عزیز در سوم خرداد ماه سال 1361 شاید این بشارت الهی را می دهد همان گونه ای که خون شهدای مظلوم دفاع مقدس راه کربلا را باز کرد خون شهدای مدافع حرم و خون سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی راه قدس را باز خواهد کرد.

وی اظهارداشت: ملت های آزاده جهان به خصوص ملت ولایتمدار و شهید پرور ایران اسلامی در روز قدس به مقاومت 72 ساله ملت مظلوم فلسطین این پیام را می دهد که راه آزادی قدس شریف از جهاد همه جانبه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی زیر پرچم اسلام، قرآن و رسول الله می گذرد.

مشاور فرماندهی کل قوا گفت: همانطوری که ملت ایران با وحدت، رهبری پیامبر گونه حضرت امام خمینی رحمت الله علیه و با فداکاری رزمندگان بسیجی، ارتشی و سپاهی خرمشهر را آزاد کرد هم اکنون هم یک میلیارد و 600 میلیون نفر مسلمان بر روی این کره خاکی زندگی می کنند که به حول قوه الهی با همین رمز وحدت، فداکاری و داشتن یک رهبری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون شهدای مدافع حرم وو سردار سلیمانی راه قدس را باز خواهد کرد

خون شهدای مدافع حرم وو سردار سلیمانی راه قدس را باز خواهد کرد