مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 خرداد 1399 ساعت 12:402020-05-22سياسي

اعمال محدودیت های ترافیکی در دزفول برای جلوگیری از ترددهای غیرضروری


براساس هماهنگی هایی که با فرمانداری شهرستان شوش انجام شد مقرر گردید از شنبه سوم خردادماه تا دوشنبه پنجم خردادماه که مصادف است با ایام تعطیلات عید سعید فطر پل حمید آباد مسدود و از ترددهای غیرضرور جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دزفول، امید بن عباس سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: براساس هماهنگی هایی که با فرمانداری شهرستان شوش انجام شد مقرر گردید از شنبه سوم خردادماه تا دوشنبه پنجم خردادماه که مصادف است با ایام تعطیلات عید سعید فطر پل حمید آباد مسدود و از ترددهای غیرضرور جلوگیری شود.

وی افزود: علاوه بر این تمامی ورودی و خروجی های شهرهای اقماری دزفول بحز یک ورودی بسته و توسط نیروهای بسیج و انتظامی کنترل خواهد شد.

بن عباس گفت: برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا در ایام تعطیلات عید سعید فطر محدودیت های ترافیکی بیشتری در سطح شهر دزفول اعمال و ایست های بازرسی ایجاد خواهد شد، تا همانند روز طبیعت شاهد کاهش ترددهای غیرضرور باشیم.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول تصریح کرد: به دلیل قرار گرفتن دزفول در مسیر عبور کالاهای ترانزیتی و فصل برداشت و به تبع آن صادرات محصولات، امکان بسته شدن سایر راه های ورودی شهرستان وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های ترافیکی در دزفول برای جلوگیری از ترددهای غیرضروری

اعمال محدودیت های ترافیکی در دزفول برای جلوگیری از ترددهای غیرضروری